onsdag den 2. februar 2011

Sammenfald og nye tasker

Efter blogopstart har jeg fået nye rutiner! Før hang jeg med morgenkaffen over en bog - nu rejser jeg rundt i Blogland med kaffen. Så skønt og hyggeligt!
Mere inspirerende end en tur med DSB og kaffen er meget bedre!


På én af mine ture faldt jeg over http://trillemus.blogspot.com/ og så pludselig et møbel, der umiddelbart ligner noget jeg selv har. Min skænk har stået på mine oldeforældres gård i "det blå værelse" - dengang var den malet. Derefter kom den til min faster og onkel, som har afsyret den og passet godt på den i mange år. Så blev jeg spurgt om jeg ville have den - og JA TAK! Jeg kan godt lide, at mine ting har en historie, der er lidt længere end turen til Ilva.

Og ang. de tasker....
Var på stofudsalg i Stof og Stil i går og på  biblioteket efter taskebøger. Nu vil jeg benytte mig af mine fridage og prøve at sy en taske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar