mandag den 31. januar 2011

Hvad *beeeeep* sker der lige for mig???





Vågnede og var blå.... som i blue.... som i tudefjæs-agtig....
Det plejer jeg bare ikke... Kan ikke sætte fingeren på noget specielt trist - måske er det bare én af de dage, som viser sig en gang imellem. PMS, tænker I..... pffffeewwww, ikke her ;-)
Heldigvis venter et besøg på biblioteket og derefter en aftenvagt. Har de dejligste kollegaer og går aldrig sur til eller fra arbejdet.
Og desuden kan jeg tage blomster i ørerne 












og putte et eller andet i min nye pung....





Tror det ender med at blive en god dag !

2 kommentarer:

  1. Jeg tror bar det er sådan.
    Ligesom dage, hvor man bare er så glad og kan se det gode i alt :-)

    SvarSlet
  2. Hej Kirsten.
    Tusind tak for din kommentar på min blog og velkommen til. Det er altid skønt når nogle kommenterer et indlæg. Skænken har jeg fra mine oldeforældres hjem og den var malet dengang. Da min mor fik den blev den afsyret og jeg har senere arvet den da min mor og far solgte deres hus og flyttede i noget mindre. Jeg kan godt li´den som afsyret men har flere gange overvejet at male den hvid. Ved ik´helt- jeg skal jo være sikker i min beslutning for ikke at den skal afsyres en gang til. Hvordan ser din ud ?

    Ha en dejlig dag. Vh Mette

    SvarSlet