fredag den 24. juni 2011

For tung bagi....

Og det blev så min redning :-)

Fejrede Sct. Hans med min gode veninde og hendes børn.
Veninden havde lavet "pulled pork" der blev puttet i gode burgerboller sammen med coleslaw og en god sauce/dressing.
Hvis I ikke kender "Pulled pork" - så vil jeg anbefale det. 1 stk. grisesteg (nakkesteg/kam/filet) gnubbes med forskellige gode sager, sættes i ovnen ved 110 grader og står og hygger sig i 10-12 timer (der findes masser af mere nøjagtige opskrifter - googl selv din favorit...)
Det bliver SÅ lækkert og mørt! Så trækker man det bare fra hinanden og bruger det f.eks. i burgerboller.

Og så fik vi mine "Loveme4ever" chokolademarengs med god vanille-is og jordbær...

Håber I andre også stadig er her :-)

1 kommentar:

  1. Det der pullede pork er jeg absolut nødt til at se. Så brødrene Prise lavede det,men det var så omstendigt..det her lyder nemmere.
    Og de der marengs..UHM lyder det til.

    SvarSlet