tirsdag den 25. januar 2011

Om overspringshandlinger....


Overspringshandlinger... ordet er lidt negativt ladet, ikke? Men det er jo netop overspringshandlinger, der tit resulterer i sjove ideer og fantastiske resultater. Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv... At sætte mig med min pc´er har før været lidt no-go for mig (der må da være fornuftigere ting at tage sig til - et hus der skal holdes, mad der skal laves, lektielæsning der skal overvåges osv. osv. osv.). MEN - og heldigvis for "MEN" - jeg er faktisk blevet klogere - lige her ved min pc. Og gladere. Og modigere. Og ikke mindst har jeg fundet min "gamle" kreativitet frem, som jeg desværre mistede for en tid.
Der er jo et væld af skønne mennesker, deres hverdage, tanker og ideer der brager ind i mit ansigt og mit hjerte hver gang jeg hopper på. Skønne blogge der henviser til skønne blogge der henviser til skønne blogge...
1000 tak til alle jer der deler ud af jeres livstanker - med alt hvad det indebærer.

2 kommentarer:

  1. Havde det lidt ligesom dig, og snusede lidt rundt herinde på blogland som anonym. Tænkte at nu skulle jeg ud af busken. Elsker at nørkle med et eller andet, men havde simpelthen ikke energien. Det var ligesom lettere at ligge på sofaen. Efter mit nye blogliv, er jeg blevet meget mere kreativ.
    Og fået energi, hey måske kommer jeg også igang med motion :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er også meget glad for BlogLand og alle de mennesker , der deler ud :-)

    SvarSlet