tirsdag den 10. juli 2012

"Hey venner, så skete det bare, jeg har mødt..♫..."

Nogle af jer kan måske huske et tidligere indlæg omhandlende min terapeutveninde - hende med alle de helt rigtige spørgsmål....

Hun stillede jo det dér spørgsmål "Hvad er det egl. KIRSTEN vil have?"
Træls spørgsmål, fordi det er så svært at svare på - eller ihvertfald at svare højt på... for mig!
- hvis jeg vil beholde det cool og tilbagelænede ydre - som jeg tror, jeg har - og som hun véd, jeg ikke har...

Jeg er kontrolpige - jeg kaster mig ikke sådan lige ud i det vovede, farlige og ukendte. Mere.
For jeg gjorde engang - og slog mig! Slap kontrollen - og mistede mig selv og det tog forbasket lang tid at komme tilbage!

Og så gider man jo lissom ikke det mere, vel?

Indtil man (= jeg) får rigtig meget lyst til at gide at prøve igen...

Så sker der dét, at jeg beregner, analyserer, vejer for og imod, tænker, sukker og er 2 skridt ved siden af mig selv - og det er ikke særlig cool eller tilbagelænet, vel?!
For jeg kan jo finde
a) 103 praktiske grunde til at glemme det hele
b) 1 (een!!!) grund til ikke at glemme det hele

Og så er vi tilbage til spørgsmålet "Hvad er det egl. Kirsten vil have?"

Jeg vil gerne holde fast i pkt. b. 
Fordi det i virkeligheden er dét, det hele drejer sig om...
og jeg tør godt!
                                                                                            

                    


- mellem linierne, så véd vi jo godt, at det her handler om noget lidt større end et huskøb, ikk´?

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare skønt :-)

    SvarSlet
  2. Hvor herligt for dig.
    Et *hus* skal have et godt solidt fundament at stå på,
    så jeg forstår præcis hvad du mener.
    Er et fundament bygget på kærlighed, tryghed, ærlighed og nærvær, er det ikke noget dårligt sted at *bygge*.

    SvarSlet