lørdag den 3. september 2011

Men brokker jeg mig?????

Kørte Sukkermåsen til tandlægebesøg i går morges.... Da vi skulle hjem, var bilen "død"...
Men tøsen havde 0 huller og fint børstede tænder.

Kom hjem - tømte postkassen - brev fra Kommunen.... du må gerne lige betale boligsikring tilbage for et år...
Til gengæld lå der også brev fra Forsikringsselskabet - du skal lige betale halvdelen af din selvrisiko for en skade, som du godt nok INGEN skyld har i....

HELDIGVIS fik jeg købt garn for en mindre formue inden jeg vidste, at den ikke længere var der... formuen.
Og jeg vil storglæde mig til at strikke AD´s Hvirvelstrøm!!!

Tog afsted til aftenvagt - i mors bil..... med automatgear!
Mødte ind til patient-kaos og et træt og nedbrudt edb-system. Serviceaftalen på systemet er sparet væk...
HELDIGVIS var der overskud på kontoen (humørkontoen, that is!) - så vi fik en slags nødsystem til at fungere.

Bare lige som flødeskummet på kakaoen - så lå der en rykker fra Dansk Skolefoto i min føromtalte postkasse i dag... "vi har ikke registreret betaling for...blablabla..."
HELDIGVIS har jeg fundet kvitteringen for betaling og det er et smaddergodt billede af Sukkermåsen :-)

Har lige haft besøg af Jehovas Vidner.
HELDIGVIS har jeg overskud på diplomatikontoen, så de blev pænt afvist!

Min far har ringet og inviteret på kaffe og lånebil til aftenvagten i morgen.

HVAD HAR JEG AT BROKKE MIG OVER???

Kan I nu allesammen have en underskøn weekend... 

Jeg får en fantastisk lørdag! 
Nemlig!
Der er sgu ikke mere, der kan gå galt










3 kommentarer:

  1. Søde Kirsten !!! FOR POKKER DA OGSÅ.... Hmmmm hmmmm hmmmmmmmm !!! Og den der boligsikring hilsen har jeg også lige fåét... Som om jeg gad og betale SÅÅÅÅÅÅ mange penge tilbage PÅ EN GANG..Men gjorde det jo selvfølgelig..Nu er de glade og JEG MANGLER PENGE !! Så det :o) Fortsat go´weekend..Smil smil smilllllll !!! :o)

    SvarSlet
  2. Ah, men altså!! Sikke noget ged!!
    Men godt du har millioner på humørkontoen! :-)
    Knus Solsikke

    SvarSlet