onsdag den 21. september 2011

Indrykning

Det regner... igen!

Vi er rykket ind - og det er hyggeligt!





Jeg strikker Hvirvelstrøm - mangler stadig!!! 20 cm på et ærmestykke, der synes endeløst!

Jeg fik blændet en dør og har egenhændigt håndteret både klistrede tapetbaner, malerrulle og hammer. Min lille entre blev rigtig fin - nu mangler jeg den anden side af væggen, som vender mod stuen. Synes jeg bliver optaget af både selvvalgte og pålagte opgaver, der forsinker arbejdet.
Overspringshandlinger *hosthost*












På billedet til højre ses døren (som nu er blændet). Tilbage er en væg beklædt med kedeligt tapet, der mangler maling... Fik hylder i fødselsdagsgave, der skal sættes op. Er TRÆT af mine tomme vægge og håndværkerrodet...
Billedet til venstre er fra den anden side af væggen - fra min lille entre, som nu har en dør mindre! Skønt - det tog mig også kun 1 år at få den plan ført ud i livet... ;-)




Og så har jeg fået mulighed for en lånehund... sådan én jeg kan gå op og låne, gå en laaaang tur med - og aflevere igen! Super løsning for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar