søndag den 12. februar 2012

Om weekendsysler og roterende æggestokke...

Har fået bugt med nogle af garnresterne - og hvilket resteprojekt er sødere og nemmere end de så kendte babyveste. Ih altså... at putte en lille babymave i sådan én....
Nå - jeg er blevet for gammel, for magelig, for doven og for glad for min nattesøvn og "Kirsten-tid"...

Havde ikke passende knapper i knapkassen - så må man jo lave selv. Superhyggeligt projekt!












Mathilde´s moderinstinkter rækker til at lave et kattehjem - det sidder hun og sysler med nu. Hun har store planer for dekoration af kattehjemmet. Jeg tror, at katten er ligeglad - den vil bare gerne gemme sig i en mørk hule...



Jeg nåede også at komme i aftenvagt torsdag og nattevagter fredag og lørdag... 
Mandag og tirsdag dagvagt - og så  er der vinterferie til mig!

Rigtig dejlig søndag til jer :-)





1 kommentar:

  1. Hihi, du "risikerer" jo også at få 2 en gang til!!

    Hyggeligt med weekendsysler og katten ser da ud til at den er godt nok tilfreds, indtil videre!!

    Lotte :O)

    SvarSlet