lørdag den 3. december 2011

No more handjobs....

Jeg har fået opvaskemaskine. Jamen - hold nu op! Mit liv er forandret!
Jeg har haft opvaskemaskine før - i nogle tidligere liv, jow jow! Men i tiden alene med Mathilde har jeg egentlig ikke haft behovet. Har faktisk nydt tiden med baljen og børsten - der er tænkt mange tanker over sæbeskummet!
Hvad så nu? Slut med at tænke? For meget tid til at tænke? Det ved jeg ikke - jeg NYDER bare, at mit køkkenbord er pænt og ryddet - og at Mathilde nu godt gider hjælpe med opvasken ;-)


Nåmmen - det dér december har også listet sig ind i vores lille hjem. Jeg kommer aldrig i nærheden af Gertrud Sand - men der er stillet/hængt lidt pynt op. Juletræet venter et par dage.

I dag har jeg lavet dej til diverse småkager - det skal bruges i morgen, hvor mine store børn kommer og bager.
Imens lavede Mathilde konfekt - og så drønede julemusikken i baggrunden.



Nu er Mathilde og bedsteveninden gået "for dem selv" for at se gyserfilm og tøsehygge - og jeg vil...hmmm
- ha et glas rødvin/glögg?
- strikke/klippe/hækle?
- se en god film?
 - nuppe et lillebitte stykke chokolade?

Ved ikke... har jo pludselig 30 ekstra minutter :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar