søndag den 14. august 2011

Så´ det slut! Del 2

"Jeg går i seng nu, så jeg kan være frisk til i morgen" sagde Mathilde kl. 20.05...
Jeg tvivler på, at tendensen fortsætter gennem hele 5. klasse.

Vi havde en lille evaluering af sommerferien og hun synes, at hun har haft en dejlig ferie!

"Altså bortset lige fra i lørdags, mor"
"Nå, hvad var der galt med i lørdags?"
"Årh mor - jeg synes ikke du gav nok pauser, da jeg skulle rydde op på værelset... og det var megahårdt også at skulle støvsuge. Jeg blev faktisk RET ked af det!"

Øøøøh - nå! Jamen, så skal jeg da nok gøre det for dig for eftertiden!
In your dreams!!!

Håber jeres afkoms liv er lidt lettere end Mathildes :-)

7 kommentarer:

  1. hi hi det lyder ligesom hjemme hos os, når der skal ryddes op på værelset:-))
    Har en dreng på 13 år rigtig teenager, kan du tro...

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Ha ha, Susie - godt jeg ikke er den eneste urimelige mor ;-)

    SvarSlet
  3. Det er skam også hårdt at være barn :-)

    SvarSlet
  4. Nej ved du hvad. Du er da godt nok en slem mor. Hun har det alt for hårdt :o) (Håber du forstår ironien ;o))

    Det lyder faktisk meget velkendt. Hi Hi

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  5. Du drømmer ikke om de byrder, som mine børn må bære på deres skuldre, når det handler om husarbejde! De små stakler :o)

    SvarSlet
  6. Hvor skønt at jeg ikke er den eneste "ravnemor", ha ha

    SvarSlet